poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Tumblr


Siemano! Jak tam u Was? Pamiętajcie, że jutro Lany Poniedziałek, przygotujcie ubrania na zmianę, drogie dziewczyny! Ech, po dzisiejszym dniu ledwo się ruszam. Taaaak, wiem, obiecałam, że nie będę się obżerała, ale to było silniejsze ode mnie. Ten mazurek pomarańczowy mojej siostry i przepyszny kurczak... No jak można się temu oprzeć? Ale od teraz postaram się jeść zdrowiej. I mówię serio. Będę starała się ograniczyć słodycze, tabliczkę czekolady, która zawsze leży na komodzie zaniosę do kuchni, żeby mnie nie kusiło, będę piła wyłącznie wodę mineralną, soki gazowane ze szkolnego sklepiku pójdą w zapomnienie. Dlaczego tak się na to uwzięłam? Bo moje uda to dwa pokaźne serdelki, których mam serdecznie dosyć. Nie mogę założyć legginsów, bo latają we wszystkie strony, a krótkie spodenki na wf to wstyd włożyć, zwłaszcza, gdy przechodzimy na inne części hali koło chłopaków. Do wakacji muszę schudnąć. Na tumblrze już zaobserwowałam kilka blogów o ćwiczeniach i zdrowej żywności, by mnie motywowały. I tym właśnie pięknym sposobem przechodzimy niezauważalnie do głównego tematu notki. Kto z Was posiada tumblra? Widzę las rąk, yeeey. Ja osobiście uwielbiam tę stronę. Mogę wyrażać w niej siebie, swój obecny humor, swój punkt widzenia na świat. To naprawdę świetna sprawa. Czasami to właśnie na tumblrze dowiaduję się rzeczy ze świata, można tam szybko znaleźć stronę BBC, gdzie można oglądać premierowy odcinek w tym samym czasie co Brytyjczycy (niejednokrotnie szukałam na potrzebę obejrzenia Sherlocka^^). Jeśli ktoś byłby ciekaw, podaję link do mojego tumblra [KLIK]. Jeśli masz tumblra, koniecznie podaj jego adres w komentarzu, a być może go zaobserwuję? ;)



12 komentarzy:

  1. Ojeju życzę powodzenia w odchudzaniu :*
    Mój tumblr: netoperek.tumblr.com

    miko-neko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam swojego tzn mam ale nie używam :) ale uwielbiam wchodzić na czyjeś ogólnie jest to bardzo inspirująca strona :)
    pozdrawiam
    klaudiaandclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez mam Tumblra i go uwielbiam. Można Asię zainspirować

    Alexa-wikto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety nie mam tumblra ale w przyszłości na pewno sobie założę:)
    zapraszam do nas

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekolada zawsze krzyczy: "No weź mnie, jedną kosteczkę chociaż". A potem zanim się spostrzeżemy, to nie ma już nic :D

    BLOG :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia w odchudzaniu ;)
    izz-izzy.blogspot.com
    Jeśli spodoba ci się mój blog,zaobserwuj i skomentuj-a ja na 100% się odwdzięcze.
    Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam tumbla, ale uwielbiam.
    czytam posta i nagle : O MAJJ CUMBERBATCH!!!! MDLEJE!
    poprzeglądałam trochę twojego bloga i naprawdę zrobił na mnie duże wrażenie, wygląd, twój sposób pisania -naprawdę wszystko dopięte na ostatni guzik. Zostaję na dłużej i czekam na następną notkę:)
    ----------------------------------------
    obserwujemy wzajemnie?
    napisz u mnie a ja na pewno się odwdzięczę . słowo ;)
    majkamoryn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia. Ja sobie diety odpuściłam. A komu to potrzebne? XDDDD
    Ja po świętach jestem nie do życia a już jutro zaczynają się egzaminy ;-;

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki kochany Louis :3

    zapraszam do mnie :)
    http://julkkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze chciałam mieć tumblra, nigdy nie chciało mi się go zakładać.. :C



    http://justamymessymind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytam twojego bloga już od dawno i jestem po prostu uzależniona ! ♥
    czekam na kolejne posty !
    Zapraszam do mnie
    http://love-little-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety nie posiadam tumblr'a, jednak może kiedyś go założę. Jestem tutaj pierwszy raz i bardzo mi się tutaj podoba. :) Obserwuję. Śliczna grafika!

    http://enjoyyourlifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

✿ Za każdy komentarz serdecznie dziękuję! ✿
✿ Nie wymieniam się obserwacjami, nie wchodzę na blogi, które mi to proponują ✿
✿ Obraźliwe komentarze będą usuwane ✿